Remote Team Management in tijden van Covid19

Onder impuls van de COVID-19 maatregelen hebben ondernemingen de afgelopen weken thuiswerk in spoedtempo doorgevoerd.
Naarmate men al meer of minder vertrouwd was met telewerk heeft dit tot nieuwe uitdagingen geleid inzake organisatie, communicatie en afstemming van activiteiten. Uitdagingen waarmee vooral managers worden geconfronteerd.

Telewerk was binnen veel bedrijven al langer een sluimerende vraag en lijkt nu definitief deel te zullen gaan uitmaken van de ‘nieuwe’ werkrealiteit.

Hoe ga je daar als manager mee om? Op welke manier verandert dit jouw rol?
Hoe bewaak je de productiviteit en hou je je team gemotiveerd vanop afstand?

Sharing experience webinar

Dit en veel meer lichten we u graag toe tijdens een sharing experiences webinar waarin we de praktische en de psychologische implicaties van thuiswerk overlopen.

We bespreken uitdagingen en struikelblokken in de dagelijkse praktijk en bieden richtlijnen inzake technologie, werkprocessen en people management voor het effectief managen van remote teams.

Laat hieronder uw gegevens achter indien u interesse heeft in de webinar. Deze vindt plaats op 7 mei om 14u.